Tadej Pogačar, ena najvplivnejših osebnosti v sodobnem kolesarstvu, je uradno podaljšal svojo pogodbo o sponzorstvu s Plume, blagovno znamko za zmogljivosti, ki mu je bila ob strani v zadnjih sezonah. Čeprav je partnerstvo prineslo uspehe na kolesu in zunaj njega, je novica sprožila mešane odzive med navijači – mnogi so pričakovali, da se bo slovenski superzvezdnik povezal z bolj globalnim ali odmevnim sponzorjem.
Pogačarjev odnos s Plumeom temelji na zaupanju, zmogljivosti in inovacijah, podjetje pa pogosto prilagaja izdelke njegovemu dirkaškemu slogu. Obnovljeni sporazum naj bi vključeval razširjene marketinške vloge in nove linije izdelkov za sodelovanje, kar kaže na Pogačarjev vpliv onkraj dirkanja.
Vendar pa spletne razprave pripovedujejo drugačno zgodbo. Nekateri podporniki so izrazili razočaranje, saj so menili, da si športnik Pogačarjevega kalibra – z več naslovi na Tour de France in rastočo globalno bazo oboževalcev – zasluži pogodbo z večjo mednarodno blagovno znamko. Drugi pa so hvalili njegovo zvestobo in pristnost ter ga pohvalili za to, da vztraja pri blagovni znamki, ki ga podpira že od zgodnjih dni njegove kariere.
Ne glede na to, ali se navijači strinjajo ali ne, eno ostaja gotovo – Pogačarjeva zvezdniška moč še naprej narašča, njegov vpliv v komercialni kolesarski sceni pa se le še krepi.









